elinjohansson

klar skulptur.

Kategori: Allmänt



Här är min skulptur, blev INTE som jag hade tänkt, den fick bli lite skevd. Jag skulle göra den bättre om jag fick mer tid, men den blev helt otroligt konstig. haha! när jag kom in i klassrummet och skulle hämta den så såg jag den med 4 andra, så ser jag att min är den ÄNDA som ser ut som en fisk... Asså, ändå så älskar jag den för att den blev så mobbad. Han iallafall måla klart den idag, ska bara fylla i ögonbrynen i brunt, sen såg jag att mitt ena öga är helt intryckt till skyllnad från det andra, men asså, jag har gjort så gott jag kan på denna tiden och att det är första gången jag gör sånhär. Nästa gång vi gör skulpturer ska jag kämpa och göra mig stolt. Jag har B i bild, är så sjuuuuukt stolt över det. Blev så glad att jag fick ett B, annars har jag bara godkänt i alla andra. Men som sagt så ska jag kämpa så att jag kanske får ett A i bild till 9an. Denna lektionen han jag göra den lilla simpson munnen, sen hann jag precis måla klart.Om vi får lite tid nästa gång så ska jag försöka skugga lite, och färga ögonbrynen mörkare. Jag undrar vad vi ska göra efter detta projektet. Men hoppas jag skrev allmänt bra. Hejdå! trevlig helg ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: