elinjohansson

3 fotografer.

Kategori: Allmänt


mattias klum
Detta är Mattias Klums foto, han gillar att ta bilder på ljur med ingen bakgrund.
Själv tycker jag att han är riktigt duktig! Mattias är född 10 februari 1968 i uppsala. Han är en svensk fotograf och filmare. Jag gillar hans bilder för att han tar så fina, dom är riktigt fina. Jag tycker dock att han ska ta så man ser bakgrunden mer. Inte bara så att det är suddigt. Annars är det väldigt bra!



david la chapelle.
Han har fotat sjukt bra bilder på människor i en grym bakgrund. Han har dock inga bakgrunder om är suddiga. Men jag gillar hans bilder också, riktigt coola! Men om jag skulle vara han så skulle jag vara riktigt nöjd! Men jag skulle dock sätta på tjejen gulligare kläder, som typ en rosa stor klänning och ta bort draken och sätta dit något sött. Så det blir mer min stil! Men riktigt duktig är han.
David är född 11 mars 1963 i fairfield. Han är känd för sina fotografier inom mode och reklam.



Lennart nilsson.
Här har vi en riktigt grym fotograf! På Lennarts bilder får man se riktigt coola bilder på bebisar som ligger i magen. Man ser alla saker, navelsträngen riktigt tydligt och blodådrorna. Tycker att det är riktigt coolt att få se hur det ser ut i en mage när man är gravid.
Lennart är född 24 augusti 1922 i strängäs. Han är en svensk fotograf och är mest känd flr sin barnbrytande titthålsfotografi inom medicin.


Gillar dessa fotografer riktigt mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: