elinjohansson

polisyrke

Kategori: Allmänt

Hejsan, jag fick ju välja polisyrke eftersom en annan hade dagisfröken. Men detta va nästan roligare!

Jag har gjort ett collage med alla punkter och tre olika bilder.
Bilderna tog jag när jag och mamma var på polisstationen här i varberg och vi fick prata med en polis som heter Otto.
Han frågade mig hur gammal jag va, så fick jag ta en bild på en fyllecell. Där i luktade det sjukt äckligt. Det var också bara en hård gul madrass och INGET annat.

Sen fick vi ta bilder på en polisbil och på polismannen otto då!
Så de fick vara med på collaget. Sen i fredags blev jag sjuk och har inte varit i skolan på hela veckan. Så jag tror att jag skickar in den till jenny eller till fredrik. Men detta har faktids varit roligt, att få reda på mer vad de gör i alla olika yrken osv, skulle gärna göra om detta och med ett annat yrke.
här är mitt collage:




fick bli två bilder för fick inte med hela bilden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: