elinjohansson

bloggsammanfattning.

Kategori: Allmänt

Sammanfattning.
 
skulptur:
 jag skulle göra en skulptur och det gick sådär, hade en flaska och en ballong, sen så fick vi lägga på lera på det, efter det så skulle vi börja måla, och forma ansiktsbenen.
Sen så målade jag på det. Jag skulle göra en människa, kille typ. Men det blev mer  en fisk. Men det får duga, kunde inte göra om den, skulle bli för lite tid. Men jag vet hur jag ska göra nästagång, iallafall försöka göra bättre än vad jag gjorde och ta vara på tiden.
grafitti:
okej, vi gjorde grafitti, och jag skulle göra en pärlplatta först, så jag satte igång och gjorde en, men senare skulle jag stryka den, det va ju den pärlplattan jag visade på bild i ↓ det inlägget.
Men så råkade jag ta sönder den, så jag gjorde om den. Men sen så skulle jag stryka den, och så jag tog det försiktigt för att klara gajemos och josefins pärlplatta hade smält, för dom strök nog för länge.
Så ska jag såklart göra det kortare tid och gjorde för kort, så alla pärlor kom inte med. Men så denna lektionen gjorde jag en pärlplatta som jag glömde ta kort på, men det är ett hjärta och det kommer att komma bild på den. Men jag klarade iallafall och stryka den denna gången. Så jag klara det i sista sekunden. Jag är verkligen ledsen över det och vill inte sänka mitt betyg. Är jätte nöjd med mitt betyg. Så jag ska göra allt för att behålla det. Men just denna gången gick inte allt så bra i början men till slutet gick det ju bra. Sen har jag redovisat för dig och det gick också super bra! Så jag hoppas att denna gången kan du förlåta det som hände och så gör jag bättre till nästa gång... Nu sitter jag och emma på Elevensval, så du får en finfin bild från nu istället!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: